Voorstelling Rapport Dubbel taboe

Omwille van preventiemaatregelen van het Vlaams Parlement tegen het coronavirus, zijn wij genoodzaakt om dit evenement tot nader order af te gelasten.

Inschrijven voor het evenement is dus voorlopig niet meer mogelijk. Diegenen die al ingeschreven waren, worden schriftelijk op de hoogte gebracht dat hun inschrijving niet meer van toepassing is.

Voorstelling rapport

Op basis van ervaringen van Vlaamse meisjes delen we nieuwe inzichten en bevindingen over menstruatie-armoede in Vlaanderen.
Het probleem bestaat.
Wat doen we eraan?

Wanneer? Maandag 23 maart 2020

Tijd? 9u30 - 13u00

Waar? Vlaams Parlement

Gastvrouw en moderator: Sara Van Boxtael (VRT)

9u30 ​​​ Ontvangst met koffie
10u00 Verwelkoming
10u15 Voorstelling rapport Dubbel Taboe door Thijs Smeyers
11u00 Reactie op Dubbel Taboe door de Brusselse organisatie BruZelle
11u30 Jongeren aan het woord met onder meer Jad Zeitouni, Yasmien Naciri,…
12u15 Op zoek naar oplossingen met onder meer Thijs Smeyers, Wouter Beke, Sarah Meys,…
13u00 Slot

Praktische informatie

De voorstelling van het rapport Dubbel Taboe gaat door in het Vlaams Parlement. Je komt het Vlaams Parlement binnen via de ingang in de IJzerenkruisstraat. Hou rekening met de veiligheidscontrole en kom tijdig naar het Vlaams Parlement. Alle info over bereikbaarheid vind je via de website van het Vlaams Parlement. Het Parlement ligt op wandelafstand van Brussel-Centraal, de trein is dus je perfecte vervoersmiddel.

Registreren is verplicht, maar deelname aan de voorstelling is gratis. Elke deelnemer ontvangt een infomap met het volledige rapport en extra informatie. Wie dat wenst, kan meerdere rapporten meenemen. We vragen wel om dat vooraf door te geven bij de inschrijving. Wie meer dan 10 rapporten wenst, laat dit per mail weten.

Graag tot binnenkort!

Caritas