Caritas Vlaanderen Kris Buckinx Op het andere been

Op het andere been

De teksten in dit boek nodigen je uit om een ander gezichtspunt in te nemen, om eens op je andere been te gaan staan. Doe je dat, dan komen de vragen, de noden, de zorgen en de vreugdes van mensen als vanzelf bovendrijven. Situaties van kwetsbaarheid en armoede krijgen op die manier de nodige aandacht vanuit een Bijbelse bewogenheid.

Deze teksten, waarin solidariteit en zorg de rode draad vormen, zijn ideaal als hulpmiddel bij het starten van een vergadering of vormingsmoment. Woorden van inspiratie zijn op zo’n moment meer dan welkom. Maar ze zijn eveneens een opstap naar persoonlijke reflectie en bezinning.

Diaken Kris Buckinx, bisschoppelijk gedelegeerde voor de diaconie, laat in dit boek de bron zien van waaruit hij zelf leeft: een hart bewogen door mensen en het Evangelie.

Bestel een gedrukt exemplaar

Wanneer wij dit ingevulde formulier van jou ontvangen, zenden we jou een e-mail met verdere details over de betaling per overschrijving en de verzending. Wanneer wij jouw overschrijving hebben ontvangen, sturen wij jou via Bpost de publicatie naar het adres dat je hiernaast invulde. Indien je een factuur wenst, gelieve ons dan per e-mail het factuuradres na te sturen met als onderwerp van je mail 'Bestelling publicatie door [Naam] [Voornaam] van [Publicatietitel]'.

Op het andere been
Prix par publication (TVA incluse) &euro ; 13.95
Frais d'expédition (TVA comprise) (peuvent varier en cas de commande importante)  € 4
Adresse de livraison