Welkom Robert Boemen!

"Hallo iedereen,

ik ben Robert Boemen en vrijwilliger bij Caritas Vlaanderen via het Europees Solidariteitskorps. Ik zal mij de komende acht maanden bezighouden met het thema 'armoede in de ouderenzorg'.

Mijn studieachtergrond is in de politieke wetenschappen en geschiedenis. In mijn studententijd ben ik enige tijd werkzaam geweest als assistent bij een onderzoeksinstituut voor sociaaleconomische geschiedenis in Amsterdam en  heb ik gewerkt bij enkele museale instellingen. Daarnaast heb ik mij ook geruime tijd bij de lokale studentenvakbond sterk gemaakt voor de toegankelijkheid van het hoger onderwijs en het vergroten van het aanbod van betaalbare studentenhuisvesting in Amsterdam.

Omdat ik het sociaal engagement miste in mijn vorige werk als subsidieadviseur, ging ik graag in op de vrijwilligersvacature van Caritas Vlaanderen. Ik vind het van belang om zorg en solidariteit in de maatschappij te versterken en hoop door mijn opdracht hieraan een bijdrage te kunnen leveren.

In mijn vrije tijd ben ik vaak te vinden op de fiets of in de boksring. Maar je kunt mij ook gewoon vinden in het park met een boek en een glas bier.

Robert"

Wij heten Robert alvast hartelijk welkom in ons team!

Caritas