Netwerkevent bedoeld voor directie- en bestuursleden van woonzorgcentra en zorgpastores

De menswaardigheid van ouderen in zorgcentra staat vandaag onder druk. Welke factoren leiden hiertoe en wat zijn mogelijke oplossingen of goede praktijken? En welke rol kunnen zorgpastores opnemen bij het waarborgen van die menswaardigheid in woonzorgcentra? Caritas Vlaanderen wil inzicht en inspiratie bieden om de situatie van ouderen in onze samenleving te verbeteren en om menswaardig ouder worden voor iedereen mogelijk te maken.

Na het panelgesprek is er ruimte voor opmerkingen en vragen, opdat jouw concrete noden gehoord worden. Aansluitend is een receptie voorzien.

Tijdstip13 oktober 2023, 14u tot 17u

Plaatswzc Huize Sint-Monica, Blaesstraat 91, 1000 Brussel. Google maps

Te voet van aan station Brussel Centraal: Google maps.
Ben je met de wagen? Parkeergelegenheid vind je in de Interparking Zavel-Poelaert, op 8 minuten wandelen van Huize Sint-Monika. Google maps

Prijs20 euro

Deelnemers krijgen 50% korting op het rapport 'Menswaardige ouderenzorg'.
Deelnemers die al over het rapport beschikken, krijgen 50% korting op de inschrijvingsprijs.

InschrijvenInschrijven tegen uiterlijk 1 oktober 2023

AFGELAST door onvoorziene omstandigheden

• 14u00 Welkom - koffie en zoete snacks
  • 14u30 Introductie boek