Welkom op CaritasVlaanderen.be

Met trots stellen we je onze vernieuwde website van Caritas Vlaanderen voor! We hopen je op een eenvoudige manier meer te laten ontdekken over onze werking, onze expertise en onze projecten. Met een verfriste stijl, up-to-date informatie en een duidelijke structuur willen we je antwoorden bieden op jouw vragen.

Zoek je meer informatie over thema’s rond armoede en sociaal beleid, pastoraal en identiteit, of vrijwilligerswerk? Kijk dan bij onze ‘Inhoud’.

Wil je graag nog meer lezen over een thema? In onze publicatielijst vind je het overzicht van onze verslagen, thematische dossiers, nieuwsbrieven, … .

Wil je graag zelf je handen uit de mouwen steken en vrijwilliger worden bij Caritas Vlaanderen? Dat kan op verschillende manieren.

Zoek je een vorming rond armoede, migratie, pastorale zorg, …. Neem dan zeker een kijkje bij onze vormingen.

Ben je journalist en op zoek naar onze persberichten? Die vind je onder ‘Pers’.

We zijn benieuwd wat je van onze website vindt. Laat het ons weten.

Caritas