Wij zoeken vrijwilligers voor de Lübecksite

De Lübecksite is een woonproject in de Amerikalaan waar 80 mensen wonen. Dit tijdelijke project van Caritas Vlaanderen gebeurt in opdracht van en in samenwerking met Stad Gent. Het project huisvest mensen afkomstig uit precaire mobiele woonomstandigheden. Het gaat om alleenstaanden en gezinnen, waarvan velen met een intra-Europese achtergrond. Het doel is om hen een stabiele woon- en leefomstandigheden te bieden, die hen in staat stellen een toekomst op te bouwen. Voor dit project zijn wij nog op zoek naar vrijwilligers.

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers!

We zoeken

Heb je interesse?

Ben je na het lezen van deze info geprikkeld om onze activiteiten mee vorm te geven en van grote waarde te zijn voor de kinderen op de site? Super!

Laat van je horen! Dan maken we een afspraak om kennis te maken en te proeven van de werking.

@ siel.vanfleteren@caritas.be
M +32 (0) 475 80 16 01