Fourages/kookploeg gezocht voor 1/4 aug t.e.m. 10 aug te Oudsbergen!

Met het Schroefkamp 2022 dat dichterbij komt, is de jeugdwerking van De Schroef vzw (organisatie voor binnenschippersfamilies en hun kinderen) nog op zoek naar fourages (kookploeg) die willen meegaan op jeugdkamp.

Wanneer? Indien mogelijk van maandag 1 augustus of donderdag 4 augustus t.e.m. vrijdag 10 augustus op de kampplaats in Gruitrode (Oudsbergen).

Ben jij beschikbaar tijdens deze periode en wil jij je inzetten om de hongerige magen van heel wat dankbare leden en moni’s te vullen, of ken jij andere mensen die mogelijks graag zouden meegaan?

Laat dan van je horen via jeugdwerking@deschroef.be.

Meer info over De Schroef: www.deschroef.be

Alle hulp is welkom! Reageer via bovenstaand mailadres! Elke vrijwilliger die voor 1 of meerdere dagen kan komen koken op ons kamp te Gruitrode (Oudsbergen) is hartelijk welkom. Wij voorzien de rest: eten, materiaal, sfeer, eeuwige dankbaarheid en lachjes op het gezicht van ongeveer 50 leden.

Leuk weetje: dankzij de Kampproviandactie van Delhaize en Trooper hebben we een voucher van 500€ gewonnen. Daarmee kunnen we alvast iets extra lekkers aanbieden op kamp!

Caritas Vlaanderen is een samenwerking aangegaan met De Schroef om de binnenschippers te ondersteunen.