Welkom aan onze nieuwe collega Liselotte Reyntjens

Hallo!

Ik stel me graag even beknopt voor: Ik ben Liselotte Reyntjens, nieuwe collega in Armoede en Sociaal Beleid van Caritas Vlaanderen gedurende zes maanden. Ik zal voornamelijk werken rond thuisloosheid.

Na een bacheloropleiding orthopedagogie, eindigde ik mijn studententijd met een masteropleiding internationale politiek. Ik deed zowel mijn bachelorstage, als enkele jaren later veldwerk voor mijn masterthesis omtrent sociale huisvesting, in Santa Cruz de la Sierra, Bolivia.

Van oktober 2019 tot mei 2020 deed ik een beroepsinlevingsstage bij de Koning Boudewijnstichting, waar ik voornamelijk rond De Warmste Week aan de slag ging. De COVID-periode tussenin vulde ik op door enkele weken bij te springen in het onderwijs en als hands on vrijwilliger bij Let’s save food!

Daarnaast ben ik jaren een geëngageerde scoutie geweest: als enthousiast lid, als gedreven leidster en als voortrekker van Open Kamp Gent.

Tijd voor een nieuw hoofdstuk bij Caritas Vlaanderen, ik ben er helemaal klaar voor!

Liselotte