Hulp van Europese vrijwilligers

Het initiatief EU Aid Volunteers is vorig jaar beëindigd, maar Caritas start een nieuw avontuur van humanitair vrijwilligerswerk met de EU: EVOCA (European Volunteers for Caritas)!

Deze keer met het European Solidarity Coprs (ESC), dat een nieuw programma heeft voor jonge EU-burgers die willen werken aan humanitaire projecten in het buitenland.

Caritas Vlaanderen, Caritas Österreich en Charita Česká republika hebben de handen ineengeslagen om tot 2025 verschillende humanitaire vrijwilligers uit de EU in te zetten voor Caritas Tsjechië in Georgië, Irak, Mongolië en Zambia - en zodra de oorlog voorbij is ook naar verschillende lokale kantoren van Caritas Oekraïne.

Ben jij in de EU gevestigd, jonger dan 36 jaar en geïnteresseerd in dit initiatief? Aarzel dan niet en meld je aan bij het ESC!

Info en aanmelden

Meer info vind je ook op onze website

Lancering initiatief