Nieuwe medewerker Hélène Vanooteghem

Hallo!
Ik stel me graag even kort voor: mijn naam is Hélène Vanooteghem, nieuwe collega binnen het team Vrijwilligerswerking. Ik zal voornamelijk werken rond vrijwilligers in kader van het project Precair Wonen (bijvoorbeeld de Lübecksite te Gent . Na een masteropleiding in Oosterse talen en culturen en vervolgens een tweede master in internationale politiek, sloot ik dit studietraject af met een stage in Tunesië. Met internationaal en intercultureel contact als grote drijfveren ging ik vervolgens aan de slag als onthaalverantwoordelijke voor asielzoekers bij Rode Kruis Vlaanderen van eind 2019 tem 2021. In mijn vrije tijd heb ik mij voor vrijwilligersprojecten te Kortrijk, Brussel alsook in het buitenland ingezet. Benieuwd naar dit een nieuw hoofdstuk bij Caritas Vlaanderen.

Welkom Hélène!