Terugblik en vooruitblik: De gezellige Koffieklets bij De Schroef

De laatste Koffieklets bij De Schroef op maandag 7 oktober was opnieuw een groot succes! Binnenschippers, oud-binnenschippers en mensen uit de binnenvaart kwamen samen voor een middag vol ontspanning, plezier en verbondenheid. We begonnen zoals altijd met iets lekkers om van te genieten, waarna er volop werd gebabbeld, gelachen en verhalen gedeeld. Van spelletjes spelen tot genieten van elkaars gezelschap, het was een middag om te koesteren.

De sfeer was ongedwongen en hartelijk, precies zoals we het bij De Schroef graag zien. Het doet ons goed om te zien hoe iedereen elkaar weer weet te vinden en nieuwe herinneringen kan maken. En zoals altijd, was er ruimte om later op de middag aan te schuiven, zodat iedereen op zijn of haar eigen tempo kon aansluiten.

Komende activiteiten bij De Schroef

Voor wie het gemist heeft, geen zorgen! Er staan nog genoeg kansen op de planning om weer samen te komen. Heb je een link met de binnenvaart of ben je uit de buurt van De Schroef? Zet alvast de volgende Koffieklets in je agenda:

• Maandag 18 november 2024
  • Maandag 16 december 2024

We beginnen telkens om 12.30 uur met een hapje, waarna we de middag vullen met gezellige gesprekken, spelletjes en veel gelach. Wil je ook mee-eten? Laat het ons even weten via marina@deschroef.be. Je mag ook gerust iets lekkers meebrengen, zoals een drankje, hapje, gebak of een ander dessertje. De bijdrage is volledig vrij.

Noteer ook ons Sintweekend!

De voorbereidingen voor ons Sintweekend zijn al in volle gang. Het wordt weer een feestelijke driedaagse waar iedereen naar uitkijkt. Blok deze data alvast in je agenda:

• Vrijdag 29 november: Western Party
  • Zaterdag 30 november: Mosselfestijn met zang en dans
  • Zondag 1 december: Sinterklaasfeest

Het belooft een geweldig weekend te worden vol sfeer, lekker eten, muziek en natuurlijk het bezoek van Sinterklaas. We hopen jullie daar allemaal te zien om samen het einde van het jaar op een feestelijke manier in te luiden!

De Schroef blijft dé ontmoetingsplaats voor iedereen die verbonden is met de binnenvaart. Kom langs, neem iemand mee en geniet van de warmte en gezelligheid van onze activiteiten!