Week van de vrijwilliger

Vrijwilligerswerk maakt onlosmakelijk deel uit van het DNA van Caritas Vlaanderen. De vrijwilligers actief in onze projecten, zoals bijvoorbeeld in het woonproject op de Lübecksite, maken dagdagelijks het verschil voor kinderen en volwassenen. Dankzij deze vrijwilligers is het mee mogelijk allerlei activiteiten en uitstappen te organiseren. Zo staan er tijdens deze Krokusvakantie dagelijks één of twee activiteiten op het programma voor de bewoners van de Lübecksite, die mee mogelijk gemaakt zijn door onze vrijwilligers. Zo organiseerden we een uitstap naar een indoorspringpark en bakten we koekjes n.a.v. de Roma-feestdag 'Martisor'. Dat verdient om eens in de schijnwerpers te staan. Bedankt voor jullie inzet, creativiteit en enthousiasme!

#weekvandevrijwilliger22