Week van de vrijwilliger!

Wie Caritas Vlaanderen zegt, zegt ook vrijwilligers die met veel bereidwilligheid en enthousiasme het verschil maken voor anderen.

We danken onze vrijwilligers die op de Lübecksite ontspannende en educatieve activiteiten organiseren voor de kinderen en de jongeren. Ze doen uitstapjes, bakken en koken met hen, knutselen, tekenen en schilderen of zijn gewoon een luisterend oor voor hen. Dankzij hen leren de kinderen samenwerken, ze leren structuur en orde kennen, ze hoeven zich even niet te vervelen en ontdekken nieuwe dingen.

We danken de monitoren die bij De Schroef de vele binnenschipperskinderen animeren op de kampen en activiteiten. De jeugdwerking draait er op volle toeren!

We danken de dames van Agora Club die ons komen ondersteunen op de open activiteiten/ evenementen van De Schroef. Zij helpen mee in de voorbereiding, bakken en koken, en bedienen de aanwezigen. Het zijn enthousiaste vrijwilligers waarop we al meermaals konden rekenen!

We danken ook onze vrijwilligers op de doortrekkersterreinen, die er voor de kinderen een nuttige dagbesteding aanbieden. De kinderen, die geen school lopen, krijgen dankzij hen toch een ontspannend en educatief aanbod.

Vouwparaplu

Een welgemeende dankjewel aan iedere vrijwilliger, met deze vouwparaplu! Want voor ons gaan jullie door weer en wind!

Heb jij ook interesse om vrijwilliger te worden bij Caritas Vlaanderen?

Wij zoeken nog enkele vrijwilligers!

Caritas