Welkom Linde Leppink!

Welkom nieuwe collega!

Ik ben Linde Leppink, 24 jaar en ik ga mij voor Caritas Vlaanderen bezighouden met het beheer van de referentieadressen voor rondtrekkenden en met het Crisisfonds Antwerpen.

Ik heb hiervoor eerst in Nederland journalistiek gestudeerd en recent heb ik mijn master sociologie in Antwerpen afgerond. Tijdens mijn opleiding journalistiek leerde ik om verhalen te maken over daar waar in een maatschappij de pijn zit. Bij mijn master sociologie leerde ik vervolgens om deze knelpunten in een breder maatschappelijk perspectief te plaatsen. Ik kijk er dan ook erg naar uit om mij nu voor Caritas Vlaanderen in te zetten en om de mensen die door de mazen van het net vallen verder te helpen.

Daarnaast lees ik in mijn vrije tijd graag, vind ik het leuk om te koken en hou ik mij graag met muziek bezig.

Linde Leppink